Monday 29 October 2012

citer aidiladha part 1

lamanyaaaa xupdate blog!!!!
serius bz tahap gaban ok
coz tinggal sorang2
uruskan dua budak comeiii tu
memenag bz la kan
apa pun xboleh...hahahah
esp aqeem tu....
budak merap lagi manja
nak melekat ngan maknya ajerr
mmg anak mak....

baru nak story psl aidiladha
bzla katakan....hahahahha
aidiladha kali ni kami sambut di kelantan
kampung abah saya
saya pun lahir di kelantan
tapi xmcm gaya org kelantan pun
heheheheheh

gerak blk on rabu
kul 12 tghari baru nak gerak
finally kul 9 malam baru smpai
letih gila
xpenah spnjg idup aku blk klantan
amik masa lama camtu

pasaipa lama sgt?
jem ka apa?
xla jem sgt
tapi lori balak byk sgt
paham2 jela jln ke kelantan tu kan
naik bukit
turun bukit
pastu dekat jeli hujan giler lebat
siap kilat, guruh bagai
sampai bergegar keta
takutnya Tuhan jer yg tau
mulut ni mcm2 doadah kuar
ingtkan anak2....risau
kalau jalan hujan2 lebat cmni
mcm2 boleh jadi
tido coz lth xsmpai2 lagi
yang ni pun sama....dah penat
muka ceria coz dah dapat tdo kejap

alhamdulillah...
akhirnya slmt smpai kat rmh mcik
kul 9 malam
lapaq tahap gaban...
pasaipa????
coz xmakan nasi dr pagi...
bwk bekal tapi xboleh berenti
coz hujan
lastly bukak bekal kat umah makcik
hahahahhahah
bedal2 cukup2...
tambahan plak makcik buat solok lada
yg aku idamkan since ngandungkan aqeem lagi
tapi xdapat2....huhuhuhu
mmg maveles la solok makcik aku...
terbaikkkk...
xsama mcm yg org jual...
isi ikannya byk...ladanya pedas
best gilaaaa.....

lps kenyang xingat dunia...
mandi2


terus zzzzzzzzzzzzzz
sambung next entri k....
adiosssss




No comments:

Post a Comment