Sunday 23 June 2013

kasih tok wan


juz nak share
gambar lama
masa pg tesco hari tu
me turun beli barang dapur kat tesco
dgn aiman
aqeem tgl dlm keta dgn tok ngan wan
bila dah selesai shopping
pg parking
tgk wan dok tolak adik psg2 dlm troli
dia dah bosan la tu
pastu along pun join sama

tok ngan wan mmg manjakan diaorg
sayang diaorg
rasanya lbh dr kami ni
mak bapak diaorg sendiri
xpernah marah cucu2 tu
sentiasa sabar melayan kerenah depa
lbh dari aku sendiri

anak2 pun sgt rapat
sgt syg kat tok ngan wan
moga mama ngan abah
dikurniakan umur yg panjang
kudrat yg kuat
utk cucu menumpang kasih
kdg2 ada jgk
kwn2 yg advice
jgn bg rapat sgt
nant anak2 xrapat dgn kita
tapi rasanya
xmampu kot nak wat cmtu
cucu2 tu phibur hati...penat lelah tok ngan wan
ksh syg tok ngan wan plk
sentiasa di hati cucu2 tu
kenapa nak pisahkan mereka???
tolongla jgn suka buruk sangka

terima kasih coz sentiasa di sisi
anakmu ini
di saat aku terkapai2
menguruskan anak2 sorang diri
mmg betul kata org
benda lain dlm dunia ni boleh crk ganti
tapi ksh mak ayah tu
xde sapa blh ganti

tp kdg2 sedih jgk
bila org kata
sngla ko dok dgn mak
org cmtu....ingt aku dok ngan mak
srh mak aku jd bibik ke????
blh tgl anak aku cmtu jer????
mak aku keja...klau xkeja pun
bkn alasan utk aku srh anak aku 100% kat dia
diaorg bkn kuat sgt
bkn sht sgt
aku blk nk dok dgn diaorg
utk jga diaorg
gembirakan hati diaorg
selagi hayat masih ada
bkn blk dok dgn diaorg
utk jd bibik anak2 aku
plz betulkan teori korang tu k
jgn pndai ckp
selagi korang xberada di tempat org tu
semua org ada masalah msg2
so plz....shut up!!!!!







No comments:

Post a Comment