Monday 30 September 2013

selamat bertunang andak!

Ni pun entry lma
Baru nk update
Sangatttt bz
Huhuhuhu
Blog pun dah bersawang k

Sehari lps kndri msk rmh
Adik me yg no 4 bertunang
Dgn org kedah jgk
Klau org jauhhhh
Hbs lg cuti aku
Ni dekat jetk
Satu hari jela cuti

Pagi tu dgn dok ting tong
Pnt knduri smlm
Kluaq pi crk sirihla....pinang la
Pi beli bungala
Amik kek la
Inila nsbnya klau semua adik jantan
Xamik tau pun....
Semua tnya aku
Dah mcm kdai rm2 aku rsa
Boleh cmtu????

Blk rmh
Akak2 iparnya uruskn
Gubah buah bgai
Yg tu aku surender
Beli aku pndai.....gubah....failed
Hehehe

So dlm kul 12 lbh smpai
Rmh belah pompuan
Bincang pi....bincang mai
Kita sarung cincin plk
Omak denla sarungkn

Pastu mkn2
Mr ar pun grk blk jhr
Dgn inlaw n adk2 ipar
Blk rumah rehattttt

Selamat bertunang
Puan n nazeera
Dah lma depa ni kwn.
msa aku khwn dlu pun
Depa dah kwn
So aku dah khwn 8 thn
Maknanya lma jgkla kan
Depa dok kwn
Moga cepat bertemu jodoh
Bahagia ke akhir hayat
Amin....










No comments:

Post a Comment