Tuesday 4 March 2014

terima kasih kerana memahami

entri ni untuk mr ar
yang akan bertolak
pegi kusus kat terengganu
sekejap je lagi

bawa keta elok2
hati2 di jalanraya
moga Allah lindungi mu

cuma nak ucapkan terima kasih
kerana cuba utk memahami
keadaan diriku
pada masa ini

cuba buat yg terbaik
untuk bantu aku
menghadapi semua ini
walaupun dari jauh

maaf kerna diri ini
xmampu temankan abg
masa abg masuk wad
coz mama lebih memerlukan di sini

maaf skrg masa utk keluar
agak terhad
coz kita xboleh nak tglkan mama sendirian
terima kasih tlg buat keja rumah
kerna isterimu ini 
xsempat nak menguruskannya

terima kasih kerana memahami
isterimu ini
punya tanggungjawab besar
untuk ibu dan ayahnya
walau sebenarnya
tanggungjawab aku pada suami
juga besar
tapi terima kasih kerana memahami


walau kita sering
bertelingkah
bertikam lidah
tapi kaulah jugak tempat aku
meluahkan perasaan
meluahkan segala-galanya
terima kasih
kerana masih bersabar
melayan kerenah isterimu ini

sangat berat melepaskan mu pergi
di saat aku masih
terumbang-ambing
tapi demi tuntutan tugas
aku akur
moga masa cepat berlalu
cepatla balik ke sisi kami
insyaallah

terima kasih atas segalanya.....

No comments:

Post a Comment