Wednesday 17 December 2014

my mum treat me as a baby....

pernah x korang rasa camtu
selain dari korang masa kecik
sampai dah besaq panjang ni pun
mak korang dok layan korang mcm baby???

itulah aku
serius ok....aku umur dah 34 tahun
anak dah 3.....kahwin dah 9 tahun
masih lagi anak manja mak
dah duk dgn mak kan
org kata la anak manja mak
padahal aku balik untuk temankan diaorg
but seriously
aku mmg anak mak
anak abah
of coz la kan
hahahhahah

apa maksud aku lyn mcm baby???
sampai skrg
every single thing dia akan ajar aku
macam aku xreti buat
kadang2 mmg fedup kan
kita dah besaq kot
anak dah 3 kot
macam semalam
dia srh aku wat megi goreng kt aiman
utk breakfast
siap habaq cara masak lagik
megi goreng je kot
even aku xpndai masak
pejam mata pun boleh buat kot
hahahhahahah

even kdg2 fedup...kdg2 sentap
itula mak aku
 satu2nya mak aku
so i have to face it
hahahahahah

so bersabar jela syg
apa yg dibebelkan tu betul pun
cuma kdg2 ego kita tu
yg buat kita rasa
i'm big enough....betul x?

so apa pun...aku lynkan jela
coz nanti bila aku dah umur camtu
aku pun aku jadi camtu
treat my children as a baby
eventhough depa dah besaq panjang
even skrg pun mcm dah sedih je
tgk anak2
cpt sgt membesar
i miss their baby time
huuuuuaaaa

apa pun
i love u ma
thanks for everthings
thanks for always be with me
even mr ar pun x sepanjang masa dgn aku
hahahahha

moga Allah kurniakan kesihatan yg baik
utk ma & abah
amin...

 

No comments:

Post a Comment