Tuesday 11 August 2015

kita main karom pulakkkk

ini kisah di pejabat lama
baru nak share
hahahahah
bz sgt la kan

ni kisah indoor games
anjuran biro sukan
kat opis lama ni
semua di bahagikan
kepada 4 rumah sukan
setiap rumah akan ada at least 2 org officer

pastu diaorg akan buat rules
setiap game kena ada wakil officer
geram x???
hikhikhikhik
aku ni dah la kaki bangku
indoor ke
outdoor ke
mmg aku xpndai

akhirnya kerna terpaksa
aku main la jugak
demi rumah biru ku
huhuhuhu
ni first time main karom k
peraturan apa pun xreti
main jentik ja
hahahahha
confirm la kalah
yg penting aku mencuba kan

hari tu try dart plk
sesuka hati aku je membaling
xpela kan
yg penting
semangat tu ada
hahahhahah

miss semua yg kt opis lama
tah bila dpt kerja bersama lagi
huhuhhuhuhu






No comments:

Post a Comment