Monday 21 December 2015

cuti dah habis?

hallooooo
lamanya x bersiaran
bersawang sakan dah blog ni
nampak sangat mak sibuk
huhuhuhuhuhu

kehidupan sekarang 
alhamdulillah
awal cuti sekolah hari tu anak2 stay sini
last week me anta blk kg
bg spend time ngan tok nab
sebelum mula sekolah
so minggu depan diorg balik

weekend baru ni me xblk astar
coz esok dah nak blk as
cuti panjang kan
kat opis ni
minggu ni dgn minggu depan
org pakat cuti panjang
aku je yg masih setia
menunggu di pejabat ni
coz dah xde cuti
huuuuaaaa
sadisnya kan
bersabar jelah
taruh cuti utk tahun depan plk

org heran bila cuti aku tgl skt
habis.....aku pjj dah 6 bulan kot
tiap kali cuti pnjg
aku akan amik cuti sambung
korang xpela
husband n wife dok skli
kahwin org satu kg
asal johor
kerja putrajaya
nak blk kg pun 3 jam je
weekend pun boleh blk
aku ni dr astar ke johor
2 hari jgk perjalanan pegi balik
setakat amik cuti 4 hari
2 hari perjalanan
2 hari dok kg
xberbaloi
tapi kitaorg pernah buat
blk jhr hari jumaat
hari ahad dah blk kedah
coz time constraint
then dah lama xblk jhr
kena blk juga jenguk mak ayah
so curi masa jgk even sekejap

pastu sebelum pjj pun
bila mr ar blk
kalau nak blk johor ke
blk kelantan ke'koman2 seminggu jgk aku amik cuti
pastu camna xhbs cuti
gcr pun aku xsmpn lg
xkisahla
coz bg aku
masa bersama anak-anak dan family tu
lebih penting buat masa ni
mereka lebih perlukan aku
masa depan bila diaorg dah besar
mungkin boleh start kumpul cuti
insyaallah


No comments:

Post a Comment