Monday 25 March 2013

shopping online

hari ni
kita nak citer pasal shopping online
yg menjadi trend terkini
korang penah shopping online x??
tipula kalau jwb xpenah tu
hahahahhahah

sejak zaman facebook ni
mcm2 benda dah dijualnya
dulu mula2 tu
xla byk sgt
tapi skrg
rasa fb tu mcm supermarket plak
iklan jual brg
lagi byk dr status2 lain
boring gak tgk

mcm2la ada
baju,tudung,kuih
rendang,kolagen,toys
botol susu
cakap je apa ko nak
semua ada kat situ
senang jerk
klik sana,klik sini
terus sampai

aku pun mmg pembeli tegar
secara online ni
yela kan
skrg ni dah xde msa nak pg kedai
belek brg lama2
baru nak beli
mau meraung bdk2 tecik tu tunggu
hahahahha
so beli online sng skt

brg yg slalu aku beli
tudung,toys,botol susu
baju anak2, kain skali skala la
so parcel utk aku
sokmo jerk sampai kat opis
hahaahahah
sabar jelakan

masa cuti pantang hari tu
mmg keja membeli jela
bosan kan dok umah je
so tgn pun gatalla

bkn apa
beli online kan sng
mudah,jimat masa
jimat tenaga
kdg2 harga lbh murah
pam susu spectra aku tu pun
aku beli online
sonang baitu




alhamdulillah
selama bershopping online ni
xpenah kena tipu lagi
tapi mmg kena sentiasa berhati2
coz byk jugak case penjul
yg menipu pelanggan
dpt duit
terus senyap
deactivate akaun fb
xberkat dunia akhirat org camtu

so....kpd ladies di luar sana
enjoy ur shoping!!!!!




No comments:

Post a Comment