Wednesday 17 April 2013

kerja baru

salam semua
nk citer ngan korang
since ahad lepas
me ada kerja baru
tamak betul kan
semua nak buat
macam pandai sgt
hahahahhah
nak tau apa keja baru me?
'
'
'
'
'
'
'
'

'
'
'
'

'
'
'
'

'
'
''
'
'
'

'
'
'
'
'
'
'
'
'
''

'
'
'

'
'
'

yezzzaaaa
aku dah tukar  profesion
dari seorang akauntan
menjadi sorang kontraktor xbertauliah
hahahahha
blh ke???
korang jgn pndang aku sblh mata tau
blh x boleh...i have to
coz mr ar dok jauh
so semua tu aku kena amik tau
bila dia xde

setelah dipilih2
dikira2
akhirnya kami dah pilih design
dan jgk kontraktornya
insyaallah
minggu dia akan mulakan keja
harap dapatla siap sebelum raya
even sbnrnya aku blur jgk
bila cian tu dok cita tu
cita ni
tapi buat2 faham jela
yg lain2 biaq mr ar settle
bila dia cuti nant

so untuk hari ni
aku ada assignment baru
pg survey toilet
coz cina tu nk tau ukuran
toilet yg kami nk pilih
untuk dia buat tapak nant
huuuuuaaaaa
pening kepala nak pilih nant
insyaallah...i'll do the best
untuk mahligai comei kami
chaiyok2


No comments:

Post a Comment