Thursday 3 May 2012

travel agent

huuuuaaaaa......
selepas hbs bz dgn aiman birthday bash
now me bz dgn holiday to kuching
insyaallah kami nk berholiday ke kuching
end of this month

alhamdulillah
kali ni bwk skali my parents+my youngest brother
so semua skali 7 org include aqeem
total cost untuk 7 org ni
xsmpai rm60/person utk tiket n luggage
plus booking seat
murah kan????....tq AA...heheheheh

so skrg tgh bz
membooking hotel,keta apa bagai
alhamdulillah dpt semua yg value for money
heheheheheh
kenala bjak berbelanja...
bijak la sgt...hahahahah

bila semua tu dah settle
skrg tgh dok plan xtvt di sana plak
any suggestion?
tempat yg best
makanan yg best
plz advice me
really appreciate it

insyaallah
me share citer holiday tu nant k
doakan kami slmat pg n slmat balik


No comments:

Post a Comment