Saturday 11 October 2014

selimut tetangga

salam pagi ahad semua
keja ok hari ni
sooooo malas untuk bangun
kena start counting balik 4 khamis
teruk sesangat

pagi ni hujan lebat
nasib baik xmerah punch card
ngam2 ok..huhuhu

so in this sunday blues
mr ar send something thru wassap
bila bukak...it really make my day
senyum sorang2
mula2 rasa mcm klaka
bila dengar byk kali
macam sedap plak
jom kita lyn...selimut tetangga
to mr ar....i bersabarlah ni
tapi cepat pulang ye...huhuhu
take care


 
 Lirik Lagu Selimut Tetangga - Republik

Bersabarlah sayang aku akan pulang
Jangan dengarkan gosip murahan tentang aku
Berjanjilah sayang ku slalu setia
Meski ku tak selalu di sampingmu

Tak usah kau menangis meratapi aku
Tak perlu kau berfikir ku meninggalkanku

Mana mungkin selimut tetangga
Hangati tubuhku dalam kedinginan
Malam malam panjang setiap tidurku
Selalu kesepian

Mana mungkin selimut tetangga
Hangati tubuhku dalam kedinginan
Malam malam panjang setiap tidurku
Selalu kesepian

Berjanjilah sayang ku slalu setia
Meski ku tak selalu di sampingmu

Tak usah kau menangis meratapi aku
Tak perlu kau berfikir ku meninggalkanku

Tak usah kau menangis meratapi aku
Tak perlu kau berfikir ku meninggalkanku

Mana mungkin selimut tetangga
Hangati tubuhku dalam kedinginan
Malam malam panjang setiap tidurku
Selalu kesepian

Mana mungkin selimut tetangga
Hangati tubuhku dalam kedinginan
Malam malam panjang setiap tidurku
Selalu kesepian

Bersabarlah sayang aku akan pulang

No comments:

Post a Comment